What I Thought About Eclipse

Sämst uppdatering idag. Jag har varit så taggad för Eclipse att jag inte kunnat tänka på annat.

...

Eller?

Nåja. Nu har jag i alla fall sett den. Den var helt okej. Mycket shirtless Jacob. Några saker började jag i alla fall tänka på under filmens gång. Tänkte dela med mig av dom.

1. Dom har freaking bytt skådespelerska som spelar Victoria. Varför?! Googling sker; NU. Som jag trodde, inspelningarna för Eclipse krockade med andra inspelningar för Victoria Nr 1. Men fortfarande weird med ny skådespelerska..

2. Varför är Edward och Bella egentligen kära i varandra? Mer än att han tycker hon luktar gott det vill säga. Jag tycker bara inte de har så mycket gemensamt och större delen av tiden dom spenderar ihop så oroar dom sig över varulvar eller vampyrer så det är ju inte så mycket att det bara 'hänger' med varandra..? Bara en tanke, de är väl ett fint par. I guess..

3. Det här har inte så mycket med filmen att göra. Vet inte ens om det nämns i någon utav filmerna. Men i boken är det i alla fall så att vampyrerna och varulvarna har gjort ett avtal. Så länge ingen vampyr biter en människa är det fred mellan de två. Så nu när Bella vill att Edward omvandla henne kommer avtalet att brytas. Även om människan i fråga är med på att bli biten. Och jag stör mig bara på sådana här problem, kan inte alla bara samsas och vara vänner? Och jag vet att det är en film.. Och jag vet att det inte skulle finnas någon film utan dessa bråk.. Men ändå!

4. En sista grej funderared jag också över. Men det känns inte superlämpligt att skriva i bloggen. We'll see, kanske jag finner ett sätt att göra det barnvänligt. I så fall får det bli imorgon. Om jag inte finner detta sätt så får ni väl helt enkelt undra. Eller fråga mig. Något utav det. Välj själv.

Och det var allt jag hade att säga om Eclipse. Stay tuned for the next update; 'What I Thought About Breaking Dawn'.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0