you guessed...


RIGHT! Eclipse it is. Bra jobb Linnea. Och nej det kanske inte var svårt.

Och sen så måste jag tillägga. Jag är inte ett superfan av hela twilightgrejen och inte heller så taggad för filmen. Men min kära vän Linoys vill se den. Och det är studentbiorabattgrej vilket gör att det bara kostar 60 kronor. Och 60 kronor kan jag väl spendera för två timmar i mörkret med mina vänner..?

Och sen så skadar det ju inte att se Jacob utan tröja..? [Insert blinkande smiley om jag hade gjort smileysar. Vilket jag inte gör.]

Och angående LK. Detta rör bara Linnea, som om ni inte vill bli uttråkade, don't keep on reading. Då går jag också lördag. För Malin och Linnea ska ju kanske gå båda dagarna. Och jag taggar. För sjutton.

Nu ska jag ta ut linserna. Och sen blir det x antal othavsnitt. Har tre avsnitt kvar på säsong två nu. Har det gått för snabbt..?

Orginalbilden från förra inlägget;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0