my christmas

Jag återvänder från min frånvaro med bilder. Jag är en otroligt lat person och orkar sällan föra över bilder från mobilen till datorn. Men nu tog jag tummen ur röven och gjorde det.

Här kommer vad jag har sysslat med sen sist.


Detta var visserligen long time ago. Men jag måste bara säga en sak. PÅ BERGNÄSET. Hur svårt kan det vara? Låter "i" bra? Nej det gör det INTE. PÅ freaking Bergnäset.


Jag har hängt en massa hos min mormor och morfar senaste dagarna. Detta är deras mus. De har en dubbelklick-knapp. How cool?!


Jag tog en dagen-innan-jul-fika med min kära vän Linnéa.


Körde Linnea-style och tog en chokladboll. Den plus en kopp te gick på 45 kronor. Kändes lite ovärt.


Mina kusiner hade köpt ny gran á la Disney. Den var fin.


I Jysksäcken ligger (eller låg..) alla min julklappar. Men låt er inte luras av dess storlek, större delen var ett täcke och två kuddar.


Sen hamnade jag i bråk. Om ni tycker det här looks bad ska ni se den andra killen. Eller så gick jag in i ett bord. Kanske. Troligtvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0