congrats!

Det var ett tag sen sedan jag gjorde en vlog. Men vi hade så mycket läxor och prov där ett tag så har inte hunnit. Det tar faktiskt ett tag att redigera det hela..

Hur som helst har jag knappt några läxor eller nåt så jag gjorde en vlog som jag planerat att göra sen jag fick min webcamera men aldrig haft tid att göra..


Och erkänn att jag fixade en kickass gravidmage! Mäkta stolt. Så stolt så jag var tvungen att tag lite egobilder där jag låtsades vara gravid.. Helt normal. Verkligen helt normalt...

Kommentarer
Postat av: jak er kewl

okej, det var roligt. jag erkänner.



/ jag heter henrik

2010-02-02 @ 18:55:58
Postat av: Linnea

åhhhh, jag älskar dig my!

2010-02-02 @ 20:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0