dreams

Weird dröm inatt.

Jag var gravid. Men jag hade knappt någon mage. Jag åkte till vårdcentralen på Bergnäset för att föda. Där fanns en våning under undre våningen som jag aldrig vetat om. När jag gick igenom receptionen var det massa kvinnor som blängde på mig, för att jag var gravid men inte dom. Sen hoppade jag fram i tiden, och satt på en stuga på Gotland. Jag hade fått barnet, men det var inget barn. Det var en katt som hette Eno. Jag ville inte att den skulle heta det, men jag hade döpt den till det och jag kunde inte komma ihåg varför.. Sen började jag gråta för jag inte hade fixat en barnkammare eller något (till min katt..). Sen vaknade jag.

Totally normal. Vad drömde ni inatt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0