friluftsdag

Insåg precis att det är min tur att baka till fikatisdag (på onsdag). Jag har ingen som helst aning om vad jag ska baka. Huvudsaken är att jag får en femma. Får googla lite recpet, och se vad jag kommer på med.

Förövrig är det friluftsdag på tisdag. Och jag taggar matsäck. Det är så sjukt gott.  Jag vet redan vad jag vill köpa...

- En baugette, gärna salami/brie, köttbullar/potatissallad eller kyckling/curry.
- Ett kakpaket, gärna Maryland eller Ballerina, eller båda två...
- Varm choklad, mmmm vad gott!
- Läsk av något slag
- Risifrutti, så otroligt gott!

Och sen vet jag inte. Men det kommer bli freaking wonderful!

Fast tydligen ska det vara -23 på tisdag. Helt plötsligt längtar jag inte lika mycket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0