hostmedicin

Pommes vad jag är sämst på att blogga. Shape up My. Nåja, är förtillfället sjuk. Inte så jättesjuk, men hostar stupikvartn´.

Har precis tagit lite hostmedicin och insett att jag börjat tycka att den superäckliga hostmedicinen Molipect är god.. Så är det alltid för mig. Har alltid haft a thing for hostmedicin. Förut och fortfarande var min favorit en vit hostmedicin som smakade lite mintit. Men den var inte så bra, så när jag hade lunginflammation fick jag börja ta Molipect. Och den smakade bajs. Men nu, när jag tagit den några gånger har jag faktiskt börjat gilla den.

Men det kanske bara är jag som är konstig och gillar hostmedicin lite för mycket..?

Kommentarer
Postat av: Linnéa

OMG! äru tokig eller den är ju sjukt äcklig!

2010-02-01 @ 17:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0