katrin zyt.. äh, ni vet vem jag menar

Okej. Weird thing just happened. Jag satt och kollade på ett klipp från 'Stora bloggpriset' eller vad det nu heter. Och någon frågade Alice (från Idol) vilken hennes favoritblogg var, och hon svara 'Katrin Zyt.. (vad hon nu heter..) är en klass för sig' och min första reaktion är:

Men hon är ju död!

Jag måste ha drömt det. För det kändes som att hon var död. Jag har värsta minnesbilderna från att jag läser hennes blogg efter att hon dött och tycker synd om Bingo för att han förlorade sin fru och sitt barn. Och så har jag minnesbilder från att jag läser SOLO där det var ett reportage om Katrin och Bingo och tänker hur ironiskt det är att dom var med i en tidning och pratade om deras liv dagar innan hon dog. Jag har även för mig att hon dog i en bilolycka.

Och jag förstår inte, för jag tror inte jag drömde det inatt. Men om jag trodde det var sant borde jag ju reagerat på att ingen kommenterade dagen hon dog.. Weird as hell!

Men hon lever, så vitt jag vet i alla fall. Peppar peppar, ta i trä.

Kommentarer
Postat av: Linnea

det heter reportage! jag vet att du inte gillar när jag rättar dig men jag anser det vara min plikt att rätta dig när du skriver fel på din blogg, för du gillar väl lika lite som jag stavfel på din blogg? bra! då säger vi så.

2010-02-04 @ 14:39:25
Postat av: Jeanette

Vad skumt och obehagligt! Undrar då när det var att du drömde det.



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att gratis få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Ha en fortsatt härlig dag!

2010-02-04 @ 15:04:59
URL: http://heltvanligtliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0