look-a-like


Sugig bloggning idag. Så jag kör på lite look-a-like's istället! Kollar för tillfället på en film där the dude till höger är med.

Fun fact; Ibland blir jag osäker på vilket håll höger/vänster är. Som tur är har jag ett födelsemärke på höger hand. Och jag vet, My 16 år är inte säker på vilket håll höger är..

Förövrigt har jag börjat kolla på One Tree Hill från början (igen..). Denna gång ska jag fan i mig se alla sju säsonger! Hur som helst, första avsnittet så säger Karen den sötaste saken. Och jag bara måste skriva det i bloggen!

Lucas: 'You know, that was the year Skill's father told us there was no Santa Clause.'
Karen: 'Yeah, and I tried to talk you out of it. Then you said something I'll never forget. You said you felt bad for the kids who never figured it out. Because when they grew up and had kids of their own there would be no gifts on Christmas Morning.'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0