oh man, it's sick!



Idag köptes första säsongen av House med Linnea och Stina. Och på söndag blir det att kolla på den. Fett chill. Och varför ska vi göra det kan man fråga sig. Jo, vi ska nämligen analysera en tv-serie. Så, ja.. Där har ni erat svar.

Jag har ändå hyfsat stor koll på serien även om jag aldrig följt den. Men en fråga har jag.



Jag har aldrig sett henne i serien.. Men vi (och med vi menar jag jag) lär ju få reda på det på söndag.

Och justja, måste fråga er en grej. När jag har ont i halsen eller hostar mycket så börjar det alltid klia i mitt vänstra öra. Är detta normalt..?

En annan weird grej som händer då jag är sjuk är om jag håller på få feber känner jag det i tänderna.

Tänkte skriva att jag kom lite off topic hära, med mitt pladder om sjukdomar. Men sen kom jag på att så är det ju inte alls. För House handlar ju faktiskt om just det...

Kommentarer
Postat av: Thomasragna

I see first time your site guys. I like you :)

2011-06-02 @ 10:18:50
URL: http://thomasragna.unitblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0