på två röda

Malin har varit här i kanske tio minuter. Hon har redan gett mig bloggmaterial.

Bloggmaterial 1
Jag säger: 'Justja, jag tänkte ju måla naglarna idag.'
Malin: 'Hm, vilken färg?'
Jag: 'Fransk manikyr.'
Malin:'Gul?' 'Eller va..?'

Bloggmaterial 2
Jag och Malin sitter på sängen och jag lutar huvudet mot henne. Ungefär såhär;


Och så säger Malin: 'Åh, vet du vad det här liknar?'
Jag svarar: 'Bilden från i somras?' (Bilden ovanför)
Malin: 'Nä, det liknar..'
Jag avbryter och säger: 'Siamesiska tvillingar?'
Malin: 'Nä, omslaget till I Taket Lyser Stjärnorna.'

Och så visar hon mig bilden...



Det var inte ens likt. Men bra jobb Malster!

Jag kan ju säga under hela tiden då jag skrivit det här inlägget har Malin suttit och fnittrat åt sig själv i sängen. Jag tror hon är lite trött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0