rubriker

När jag skulle skriva rubrik på föregående inlägg kom jag inte på någon (as usual), så jag kollade igenom alla rubriker jag skrivit tidigare. Och vi kan konstatera några saker;



1. Jag har dålig fantasi och skriver därför punkter istället för rubriker. Way to go My!'



2. Jag gillar att skriva på engelska. Men det är ju inte så konstigt, allt låter finare på engelska.



3. Jag gillar att skriva om kvällar. Men why the hell not, kvällar är trevliga!



4. Jag gillar uppenbarligen ordet 'random'. Och helt seriöst My, 'random stuff i wanted to tell you' och 'random things i want to tell you' är ju i stort sett samma rubrik. Skärpning.



5. Dude, jag gillar ordet 'dude'. Dudes, tror ni jag överanvänder det? Säg vad ni ärligt tycker dudes. To one dude from another dude, you know dude.



6. Det här är just a mening. Hej variation!

7. Jag. Gillar. Att. Skriva. Punkter. Mellan. Varje. Ord. I. Rubrikerna. Varför? För. Att. Det. Är. En. HIMYMreferens. Som. Bara. Äkta. HIMYMfans. Förstår. Så. Det. Så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0