time to go to sleep

Så nu har jag sett Dirty Dancing för första gången. Mitt betyg;



Fyra och en halv vovve!

Filmens plus; Bra film, nice story, bra skådespelare, bra dans, I could go on forever.

Filmen minus; Det måste ju finnas någon anledning till att jag inte gav den en femma om jag nu tycker den är så bra. Delvis för att den var så kort, (ey, vem gör filmer som är en och en halv timme nu för tiden?) men också bara för att jag kände för det. Om jag skulle gå och dela ut femmor till allt och alla skulle dom inte vara värda lika mycket. Så därför blev det 'bara' fyra och en halv vovve...

Vart filmen sågs; I min säng, under ett täcke, med pyjamas. Freaking awesome.

Vad som åts under filmen; Te och SEMLA! Också freaking awesome.

That's all I have to say abour Dirty Dancing. Nu ska jag sova (till skillnad från vissa andra som tänker kolla.. ehm.. hockey kanske det var..? halva natten..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0