att sluta blogga eller inte sluta blogga, det är frågan...

Funderar på att stänga ner bloggen ett litet tag. Har ingen inspiration och känner mig aningen bloggless! Men jag vet vad som kommer hända om jag slutar blogga..



Så här är det verkligen för mig. Det är precis som med talesättet om killar (eller tjejer kanske..); 'you can't live with them, but you can't live without them'.

Nä, alltså jag vill inte sluta blogga. It's way to fun. Men jag orkar inte uppdatera så regelbundet. Och snart kommer ju sportlovet, och då kommer jag inte ens ha tillgång till dator halva veckan. Så nu gör vi såhär; från och med nu, till och med det att skolan börjar igen efter sportlovet kommer jag att uppdatera när jag känner för det. Kanske blir det två inlägg om dagen, precis som vanligt. Eller så blir det inga inlägg på en vecka. Time will show.

So long for now blondies.

Kommentarer
Postat av: Anonym

om du slutar blogga är du inte min vän längre.

2010-02-23 @ 20:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0