weva

Jag borde verkligen plugga. Men jag orkar verkligen inte. Så jag har ritat lite istället. I paint.net. Gick ganska bra, även om jag inte vet vad jag gör. Trots det blev jag ganska nöjd med resultatet. Och jag vet att jag inte skrivit ett vettigt inlägg på ett tag (för mina inlägg är ju SÅ vettiga annars..), and I'm sorry for that. Men whatever, den dagen jag får betalt för att blogga, den dagen ska jag lova att aldrig mer skriva ett dåligt inlägg.


Bilderna föreställer Alyssa Milano. / Jag gjorde hud- och hårfärgen lite mörkare, och ögonen blåa. Sen klippte jag ut bilden och la New York som bakgrund. / Jag gjorde hudfärgen ljusare, ögonen blåa och håret blont. Jag la orginalbilden bakom den här bilden som jag gjorde litelite transparent för att få med skuggningarna på huden och slingorna i håret. / Orginalbilden! / Och ja, som sagt. Don't know what I'm doing really...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0