when i grow up..

Skulle blogga om en grej. Men sen insåg jag att jag kom ihåg fel.. Så då blev det inte bra längre. Så då kunde jag inte blogga om det. Men jag kom på en annan grej jag kunde blogga om istället när jag gjorde research för inlägget jag skulle blogga om men inte kunde blogga om för att jag kom ihåg fel (Det är fett kul att skriva alldeles för långa meningar).

Hur som helst. Jag skulle söka upp en låt som jag alltid brukar gå om kring och sjunga på. Och när jag skulle söka fram låten googlade jag texten. Och när jag väl hittade låten insåg jag att jag har gått omkring och sjungit fel.

Såhär har jag sjungit;

When I grow up
There's a lot I want to do
I will have big dollars too
Like the woman in the shoe
I want to be on TV
So the children can play

Den riktiga texten;

When I grow up
There's a lot I want to do
I will have real dollies too
Like the woman in the shoe
I want to be a teacher
So the children can say

Men jag måste ändå säga att det var ganska likt.. Men till nästa gång så vet jag i alla fall hur texten går!

Och för er nyfikna där ute, här är låten;



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0