blondinmy 2.0

Lite spontanny design blev det. Eller spontan och spontan, jag har tänkt fixa ny design ett bra tag nu.. Men ja, det har väl gått mindre bra. Är fortfarande inte helt nöjd. Men blir jag någonsin nöjd..? Tur jag har Linnea som hjälper mig (gör allt..), annars skulle min blogg vara ful. Ful, ful, ful.

Dagens upptäckt;



Kolla riktigt noga på bilden. Ser ni? Ser ni det jag missat de senaste året?!



SER NI?! Headern är lite längre än resten. OMG. Seriöst! Hur kunde jag missa detta? Hur som helst är detta åtgärdat nu. Thank god.

Nåja. Vad tycker ni om den nya designen (som att någon kommer kommentera..)(ja, jag försöker ge er skuldkänslor!)?

Kommentarer
Postat av: Linnea

DEN ÄR ASFIN. hehe

2010-01-06 @ 15:42:11
URL: http://linnealantz.blogg.se/
Postat av: Geirnicoline

Hi, very nice site! Good luck!

2011-02-11 @ 07:43:18
URL: http://geirnicoline.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0