happy 400!

Detta är mitt fyrahundrade inlägg. Om jag får säga det själv, ganska imponerande. Min plan var ju självklart att detta inlägg skulle bli något spektakulärt. Men.. Jag kom inte på en enda grej att blogga om. Illa. Jag ville ju göra det till något speciellt.

Äh, jag bjuder på ett citat från den alltid lika roliga Malin.

Vi sitter och gapskrattar åt något.

Jag: 'Du ser inte ut att vara så ledsen Malin..'
Malin: 'Invärtes My, invärtes'

Nåja. 400 hundra inlägg. Way to go. Jag ska ge mig själv en klapp på axeln. Och jag vill att ni gör desamma. För att ni, åtminsone några av er, har orkat läsa alla mina inlägg.. Och jag hoppas ni hänger med på dom kommande 400 också!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0