i'm happy anyway!

Mina strumpbyxor gick sönder en halvtimme efter att jag tagit på mig dom. Min nymålade och längsta nagel gick av. Malin tappade sin present golvet två gånger. Filmen vi såg visade sig vara sjuk överskattad. Jag var tvungen komma hem till ett stökigt rum. Jag har inte tagit ut linserna eller tvättat bort sminket. Men trots detta så har jag haft en wonderful night!

GRATTIS MALIN! Och jag kan ju passa på att säga grattis till min mor också (klockan är ju faktiskt efter tolv)!

Och ja, filmen vi såg var Avatar. Min åsikt; Helt okej film, sjukt överskattat. Stridsscenen var alldeles för lång, men den var fin ändå. Glad att jag inte såg den på bio, men glad att jag såg den över huvud taget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0