just watch it. god dammit.

Efter att sett Grease med girlsen kollade vi på Skavlan. Jag har ingen aning om vad det är för något sorts program, men kul var det i alla fall. Nu tänker jag länka till det. Och ni har tre val:

1. Antingen kollar ni på hela programmet. Och så får ni berätta för mig om det var bra eller inte eftersom jag bara såg sista 20 minutrarna.
2. Eller så ser ni sista 20-25 minutrarna. Alltså det jag såg, som jag vet är kul. Förutom en liten bit, men den kan man ju hoppa över.
3. ELLER så kan ni bara kolla från 43.56 till 45.30.

Och det är inte tillåtet att inte välja något utav det. Ni måste välja antingen 1, 2 eller 3. OK? Bra.

Här kommer länken. [LÄNK]. Och kom ihåg; ETT, TVÅ eller TRE.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0