min hund snarkar och jag bloggar

En kommentar har jag fått om min nya design. EN. Och den kommentaren var från Linnea. Så det räknas inte. För det var ju hon som gjorde den. Jag är besviken på er läsare. Mycket besviken..

Förövrig bytte jag header imorse. Ungefär samma bild. MEN! Jag gjorde det själv! Helt fucking själv. Förstår ni hur bra jag är?! Nä, förmodligen inte.

Och imorgon kommer förhoppningsvis min webcamera. Då ska mina inlägg innehålla lite fler bilder.

Kul grej. På julafton fick jag en lapp där det stod att jag skulle få en webcamera. Jag frågar mor när den ska komma..

Jag: 'När kommer webcameran då?'
Mor: 'Om femtiosju dagar'
Jag: 'FEMTIOSJU DAGAR?!'
Mor: 'Ja, femtiosju dagar..?'
Jag: 'Men femtiosju dagar är ju svinlänge!'
Mor: 'Är det väl inte..?'
Jag: 'HAHAHAHAH, oj.. Jag trodde du sa femtiosju dagar, inte fem till sju dagar..'

Och som ni alla vet har det gått mer än fem till sju dagar sen julafton. Men eftersom vi beställde den mitt i juletid måste man ju räkna bort alla röda dagar.


Fast medans jag gjorde denna fina bild insåg jag att trots de röda dagarna borde den var här. För det har gått tio dagar.. I did not know that. Nåja, förhoppningsvis anländer den snart. Och om ni inte förstår bilden..
1. Inringade dagarna är julafton (då kameran troligtvis blev beställd) och idag.
2. Dom överkryssade dagarna är röda dagar.
3. Och det var allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0