my year in food

Alla har ju gjort listor om hur år 2009 var. Så jag gjorde en egen 'lista'...


1. Andra portionen på Olivers / 2. IKEAMAT! / 3. Efterrätten på balen / 4. Varmrätten på balen (tror jag...) / 5. Lunch i Sthlm / 6. Första portionen på Olivers / 7. Skolavslutningsmiddag / 8. Marängsviss i Sthlm / 9. Här glömde jag att fota innan, så jag fotade efteråt.. / 10. Awesomegoda mackor på The Coffee Place / 11. Efterrätten när Linnéa fyllde år / 12. Hann äta upp pizzan, men fotade 'fodralet' i alla fall! / 13. Pyttipanna! / 14. Mangopannacotta /  15. Varmrätten då Linnéa fyllde år / 16. Jag äter på IKEA / 17. Maten då Linnea fyllde år / 18. TACOBAR! / 19. Grillkväll med flickorna / 20. Nämen kolla här, samma bild två gånger.. I did not know that, and I'm so not redoing the collage..

Hej världens längsta bildtext.

Ja, som ni märker gillar jag mat. Och att ta matbilder. 2009 var ett fint matår. Mycket mat, men framförallt har den varit god och ätits med trevliga människor. Förutom pyttipannan, den åt jag själv..

Jag hoppas 2010 blir ett lika fint matår!

Kommentarer
Postat av: Linnea

hahahha, ASFINT MY!

2010-01-09 @ 15:27:27
URL: http://linnealantz.blogg.se/
Postat av: Markusaurora

I love this page.

2011-05-25 @ 19:01:40
URL: http://markusaurora.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0