on the bus

Såg en lite smårolig reklam på bussen idag.


Ja, jag har dålig humor. Men först förstod jag inte, trodde nämligen att det stod NU och inte NV.

Förövrigt kom jag hem till en dator som såg ut såhär;



And that is why I love my webcam.



UPDATE: Jag vet att mitt bloggande har sugit senaste dagarna. Men jag tänker inte ursäkta mig. För jag har tre nya vlogideér på g. Sen får vi se hur många som blir roliga nog att hamna i bloggen. Och jag har skapat en ny kategori, Vlogs, så ni kan vara säkra på att det kommer fler.

Kommentarer
Postat av: Din Idol......... M.(punkt) Å

Hej Blondiie.. Jag är ett stort fan av din blogg.....not.... men har några punkter som stör mig!



1: Jag borde stå med någonstans på din blogg, det var jag som : SKAPADE DIG DITT FREAK!



2: Jag har gjort dig känd!



3: Jag är din Idol!



4: Jag skickade 100 sms till dig, utan ett svar!



= Allt detta gör att jag är en SJÄLVKLARHET på din Gossip Blogging....!!!



Peace / Käka nudlar din Gossip...!



2010-01-18 @ 23:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0