random stuff i wanted to tell you

1. I USA så är smeknamnet för William Bill. ???. Jag förstår inte. Det är kanske inte alltid så. Men ibland. Och jag förstår inte.. Borde det inte vara Will? Och om nu någon heter Bill borde inte det vara en förkortning av Billiam?

2. Weird thing. Jag laddade ner paint.net (typ en förenklad version av photoshop, alternativt en coolare version av paint..) för ett tag sen. Och jag har upptäckt någonting odd..

Texten där man får se hur ett typsnitt ser ut är 'the quick brown fox'. Vadå random..?

 

3. Jag uppdaterade ingenting igår. Men jag var så otroligt trött. Ni förstår inte. Jag var så trött att jag inte orkade läsa bloggar. Vilket resulterade i detta...

 

 

Ja, det kommer ta ett tag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0