the bottom of my sea

I'M SORRY! Jag vet, jag har inte uppdaterat på alldelens för länge! Men det här är första gången jag har slagit på datorn sen jag bloggade sist. I'm sorry!

Så, vad har hänt sen sist då..

1. Jag har ÄNTLIGEN gjort bort samhällsprovet, tror det gick bra. Men eftersom vår lärare åker till Indien på tisdag och är där tre veckor så kommer jag inte få tillbaka det på ett bra tag..

2. Jag käkade på Asian Kitchen. Trevligt folk + bra mat = awesome. Lite dåligt att det inte fanns någon efterrätt dock, men chokladbitarna vägde upp det hela!

3. Jag åkte in till stan, och innan intalade jag mig själv att 'Nej My, du ska inte köpa något. Du ska spara till Sthlm'. Jag kom hem med ett linne, en tröja, en kofta och ett armband. Men hey, det är bara mellandagsrea en gång om året!

4. Mycket mer har hänt. Men jag ska inte uttråka er allt för mycket.

5. Linnéa, I hope you like the title!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar den!;) du är the bottom of my sea

2010-01-30 @ 20:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0