ty freaking po

Okej.. Linnea sa åt mig att börja kommentera på bloggar. För att hon vill att min blogg ska bli stor. Så att jag ska bli rik. Så jag kan bjuda henne på en resa till London. Nåja. Eftersom hennes önskan är min lag så har jag faktiskt kommenterat på lite bloggar på sistone. Men, idag när jag skulle kommentera på en blogg gjorde jag ett BIG MISTAKE. Jag stavade fel.


JAG STAVADE SETT MED Ä. MED Ä! Herregud, jag skäms. Och jag kan ju inte ta bort kommentaren heller.. Nåja, man lär sig av sina misstag.

Och jag pixlade resten av kommentaren för det hade blivit så awkward om ni fått läsa den.. Jag känner mig alltid så fjollig då jag kommenterar på bloggar. Men vad gör man inte för sina vänner..?

Och om ni nu är supernyfikna på vad jag skrev, så får ni väl försöka hitta inlägget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0