vet du inte vem jag är..?!


När jag gick in på blogg.se idag så dök det här inlägget upp. Och det fick mig att tänka på en grej som jag såg för ett tag sen.

Jag satt och kollade på The Hills. Laurens (tjejen serien handlar om, för er som inte vet... Och ja, det är en realityserie) chef sa att hon skulle åka till någon spelning för att hjälpa en artist som skulle uppträda eller nåt liknande. Lauren frågade vem artisten var och chefen säger 'Tror hon hette Lady Gaga, någon nykomling', eller nåt sånt.

Fett coolt ändå, jag glömmer som bort att folk var okända innan dom blev kända (dah..). Men tänk såhär, jag kommer inte ihåg en tid utan Britney Spears, eller Beyonce. Jag kommer knappt ihåg en tid utan Obama. Känns som att det var jättelänge sen George Bush var president. Men det kanske bara är jag som har ovanligt dåligt minne...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0