whatever

Igår målade jag om naglarna. Och som de flesta vet så luktar aceton (alltså det man tar bort nagellacket med..) ganska så mycket. Men i vanliga fall brukar lukten försvinna ganska snart efter att man stänger acetonflaskan. Men icket den här gången. Igår klockan sju började jag måla naglarna, idag klockan kvart över två luktar det fortfarande... Gah. Jag säger en sak. Använd inte Gripens aceton.

Om ni undrar vilken färg jag målade (för jag vet att ni undrar) kan jag meddela att det blev fransk manikyr. Köpte nämligen ett litet fransk manikyrset innehållandes ett vitt lack till tipparna, ett beiget (skriver man så..?) att måla över och ett topplack. Mycket bra och blev väldigt nöjd. Det bästa av allt var att det från början kostat 90 kronor. Jag fick det för 17! Jag älskar rea.

OCH, om min webcamera (jag fick en i julklapp, men mor beställde den på julafton så det har inte kommit än, fast den borde göra det snart) hade kommit hade jag kunnat fota mina fina naglar och skryta lite till.. Men nu är jag alldelens för lat för att fota med mobilen, hitta igen sladden, koppla in mobilen, hitta igen bilden etc etc. Ni fattar. Jag är lat. Och hungrig. Dags för frukost kanske..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0