you better shape up


1st picture: Jag har fått en bautafinne.. Fast den syns inte på bilden.. Men ändå.

2nd picture: If i were a cat, even just for a day
I'd roll out of the basket in the morning and scratch on what I wanted and go      
Drink milk with the cats, and chase after rats
I'd come home when I wanted and I'd never get confronted for it
Cause I'm an outdoor cat... 

3rd picture: Folk säger att jag ska skaffa afro. Frågan är då skulle jag passa i det? Ja, döm själva. Och om ni undrar varför jag har en hand bakom huvudet så var det för att gömma my real hair!

4th picture: Nej, det är inte jag på bilden. Utan jag fick nämligen reda på att Linnea inte sett Grease (!!!!) idag.. Nog för att jag säkert redan visste det, har väl glömt det.. Men hur som helst har jag bestämt att vi ska kolla på Grease i helgen.  


Kommentarer
Postat av: Simon

Jag tror på Afrot.

Våga lita på afrot My.

2010-01-14 @ 17:31:04
Postat av: kex

så himla fint my. så himla fint. du måste blogga mer.

2010-01-14 @ 22:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0