blixt och dunder

Jag måste ha varit den enda som inte vaknade av åskan i natt... But then again, så sover jag med öronproppar.

Men ändå. Det verkar ju ha åskat pretty much. Alla blir lika chockade när jag säger att jag inte hört det. Nu såg jag att min granne som bor precis under mig hade skrivit på fb att hon hade vaknat av åskan. Vaknar hon, borde ju jag vakna.. Men icket.

Lite som när jag var i Stockholm med klassen. Både Stina och Linnea kunde inte sova för Victors snarkningar. Jag? Jag sov som en stock.

God bless öronproppar.

Öronproppar som är rundade fastnar inte i mina öron. Men dom med platt ände är utmärkta, and that's why jag inte hörde någon åska i natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0