..daaary

Linnea ville ha bilder. Och jag lovade ju bilder. So here they come.

Först chillade vi på stan. Det var sjukt varmt. Men mycket trevligt.

Sen glömde jag ta bilder.. Men kom på det igen när Salem började spela. Det var trevligt men jag kände inte lite för lite låtar.

Det där med och ta bilder gick inte så bra. Vi strosade runt efter Salem. Träffade folk vi kände osv osv. Sen satte vi oss och väntade på Lasse.

Lasse var grym. Filmade lite också, men; 1. Jag orkar inte lägga upp det. 2. Man hör mest mig och Stina sjunga.. Och jag vet inte om det är något ni vill höra..

Sen avslutades kvällen och vi åkte hem. Och mina converse, de kommer aldrig bli var de en gång var..

Slut på bilder. Är sämst på att komma ihåg att ta bilder. Och sen ville jag inte ha med mig någon väska in på området och då inte heller någon kamera. Så alla bilder är tagna med mobil, så det blir ju ingen superkvalla heller.

By the way. Weird grej. Jag var hemma vid kvart i tre igår. Släckte halv fyra. Vaknade halv nio och var pigg. Hur är det möjligt?! Fast sen så somnade jag om lite halvt. Klev upp igen elva.. Och nu, halv tre ska jag väl gå och klä på mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0