goodmorning

Weirdass dream. Mamma hade köpt en mac. Oklart varför eftersom vi redan har två datorer. Den var pälsklädd. För det skulle matcha fodralet. Som var för litet.

Om än den var pälsklädd var jag glad att hon köpt en mac. Så när jag vaknade imorse blev jag lite besviken.

Är det bara jag som ibland drömmer så verkliga drömmar att när jag vaknar är jag helt säker på att det har hänt? Speciellt när det handlar om att jag pratat med någon om något. I natt tror jag att jag drömde att Linnea berättade svaret på hennes fråga om tvättställ. För när jag vaknade imorse var jag helt säker på att vi haft det samtalet. Sen insåg jag.. Det har vi ju inte alls..

Kommentarer
Postat av: linnea

hahaha åh my! jag har hittat internet! och herregud, du bloggar ju asmycket! det är AWESOME!

2010-07-27 @ 20:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0