little girl

Gick in på IMDB för jag kände igen en tjej som var med i The Time Traveler's Wife. Och när jag kollade vilka serier och filmer hon varit med i hittade jag något udda..

Hon har varit med i nio olika tv-serier/filmer och fem av gångerna hette hon Emily.

Min första tanke var att hon kanske hette Emily på riktigt också. Hon är väldigt ung, ni kanske ser det på rollerna 'Samantha at 5 Years Old' och 'Alba at Four and Five'. Det enda logiska tänke jag var, eftersom att hon är så liten är det enklast för henne att få heta sitt riktiga namn i filmen/tv-serien för att förhindra förvirring.

Men heter hon Emily? Nej, hon heter Tatum McCann.

Det känns lite för många gånger för att vara en slump.. Men jag kommer inte på någon annan logisk förklaring. So I guess we have to leave it at that.. Or maybe she just looks like an Emily..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0