look-a-like och diverse annat

Skrev det här inlägget igårnatt, men ser nu att det inte har kommit upp.. Don't know why. Här är det i alla fall!

Jag har precis sett The Time Traveler's Wife. Igen. Denna gång med Malin. Hon ville se den, och jag har inga problem med att se om en (bra) film.

Hon grät i slutet. Det var gulligt. Visserligen grät jag också när jag såg den i förrgår. Idag grät jag inte. Blev bara lite sad inombords. Slutet är fint. Men sorgligt.

Imorgon borde mina OTH-boxar komma. Det stod att leveranstiden var 1-3 arbetsdagar. Så jag hoppas.

By the way. När vi såg filmen tyckte vi att huvudpersonen Henry var lik någon. Mitt förslag var Carlisle Cullen, alltså pappan i Twilight. De kanske inte var superlika varandra, men de påminner helt klart om varandra. Näsan. Munnen. Håret. Ögonen (om än olika ögonfärg). Ansiktsformen. Jag vet egentligen inte vad det är som gör att de inte är superlika varandra. Nåja. Vad anser ni? Look-a-like's or not?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0