Q&A

Här kommer svaren från frågestunden. Det trillade in massa fina frågor.

Hur gammal är du?

37. Give or take a few years. Typ minus 20 år. Kanske. Något sådant.

Vad är ditt genomsnitt antal besökare delat med din skostorlek upphöjt med awesomeigheten på din blogg på en skala ett till tio gånger pi?
83. Alltid 83.

Om du skulle möta en man med pistol i en mörk gränd, vad skulle du göra?
Solklart. Ställa mig på alla fyra och skälla som en hund. Resultat? Mannen skulle bli chockad. Tappa pistolen. Jag skullte ta den. Och därmed ha övertaget. I don't see anything wrong with that plan.

Team Edward eller Team Jacob?
Eh, jag är team Dude Med Röd Cape Och Brunt Hår.


Är det sant att Blondinbella härmade dig med sitt namn när hon startade sin blogg?!?!
Tyvärr, men det är sant. Lite synd att det blev hon som blev känd och inte jag... Kanske har något att göra med att hon är blond och det är inte jag? Jag vet inte.

Hur kommer det sig att du är mörkhyad?
Min mamma älskar chokladglass.

Varför är din vän Malin så awesome?
Fin fråga Malster. Och bra fråga. Hon kanske använder samma knep som mig... 'Och vilka knep använder du?' frågar ni nu fundersamt. Det svarar jag på snart. Just wait and see.

Är det sant att du älskar Johan Palm 'mer än din familj'?
Eh. Klart. What's not to love?


Favorit..
..tv-serie?
Hannah Montana.
..låt? Alla Hannah Montanas.
..film? Hannah Montana The Movie.
..kändis? Miley Cyrus, för hon spelar Hannah Montana.

Hur många tangenter finns det på ditt tangentbord?
100. Om jag räknade rätt. Hur många finns det på ditt?

Att för alltid måsta leva med smurfblåtthår eller att för alltid måsta sjunga som en smurf?
Eh. Blått hår for the win?! Då kanske folk till och med kan missta mig för Katy Perry..?


Om du var tvungen äta en sak för resten av livet, vad skulle du äta?
Eh? Nu förstår jag inte riktigt frågan. Jag skulle äta mat. Vad hade du tänkt äta? Strumpor eller?

vad gör man med ett tvättställ? (förklaring kommer efter du svarat på frågan. and it's good (tänk hur robin säger i slapbet avsnittet. så säger jag nu)(jag gör lite det här på befallning av min syster. eller egentligen inte. jag bara fortsätter på hennes undersökning))(satte jag ut rätt antal paranteser? ingen vet ingen vet)
Linnea ibland är du bra allt konstig. Vad är detta för fråga? Min första tanke är att man hänger tvätt på ett tvättställ. Men sen tänker jag. Det kan inte vara rätt. Då skulle du inte ha ställt frågan. Så då tänker jag såhär; man tvättar händerna (och diverse annat) i ett tvättställ. Right?

Vem är din allra bästa vän?
Jag kan inte säga vem min bästa vän är. Jag har flera. Men om jag måste välja någon (bli inte arg på mig nu, mina andra vänner) måste jag välja..

..min dator. He he. Okej. Kanske inte.. But I love it alot.


HAHA gaalet roliga frågor! Nu behöver ju inte jag ställa någon fråga här för jag ska ju träffa dig imorn:D men jag hoppas att jag är din bästa vän?;)
Självklart är du min bästa vän Linoys! Jag ljög i föregående fråga. *host* Haha, nejdå. I would take a bullet for you babe!

För hur mycket skulle du äta en sked bajs? Om skitet var ditt eget och om det var någon annans? (Skitviktig fråga!)(eller ett annat sätt att tolka hur pengakåt blondinmy är ;) )
Och varför är du så otroligt Awesome?

Skitviktiga frågor kräver skitviktiga svar. I nuläget. Då jag ligger i min säng långt ifrån att någonsin äta bajs skulle jag säga 100 000 kronor. Eller mindre. Men. När jag väl sitter där. Sked med bajs i min hand. Då skulle nog den summan öka ganska rejält.. Men tillräckligt mycket pengar och jag skulle göra det. Vems skit det än var. Lite skit får man ta för att bli rik. Och jag besvarar frågan om min otroliga awesomeighet senare. Men hemligheten är enkel, alla kan bli awesome!

Har du hål i sockarna?
Ja. Jag har alltid minst ett. Ibland fler.

Hur kommer det sig att du är så otroligt awesome?
Enkelt. Varje morgon så dricker jag två liter mjölk. Springer 3.7 varv runt huset. Sista biten går jag, man vill ju inte ta ut sig allt för mycket.. Sist gör jag fem grodhopp och tar en sockerbit. Efter det kommer awesomeigheten ganska naturligt.

Och med den frågan avslutar vi denna frågestund. Adios.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0