sanning


Jag hoppas detta är en bild på det spanska landslaget.. Om inte, I never said I was a fotbollsfantast..

Jag skrev i ett tidigare inlägg att jag gissade att Tyskland skulle gå vidare till final. Och det gjorde dom ju uppenbarligen inte. Men vill ni veta en sanning? Thought so.

Jag sa till Linnea några dagar innan matchen att jag trodde Spanien skulle vinna. Inte för att jag har någon aning om vilket lag som är det bättre, men det kändes bara som att Spanien skulle vinna. Hon svarade då att Tyskland är bättre.

Så när jag skrev på bloggen valde jag Tyskland, eftersom det förmodligen var större chans att de skulle vinna. Och jag ville ju inte ha fel i bloggen. Cause that would have been awkward. Men självklart kom det tillbaka och bet mig i ändan.

Jag trodde Spanien skulle vinna, men ändrade mig för att någon som kunde mer sa att det inte var troligt. Och tro fan att Spanien vann.

This proves it. Lita alltid på din magkänsla. 97.3% av gångerna. Och då du är helt säker på att du inte ätit gammal mat. Eller att magsjuka går. Eller någon annan magrelaterad sjukdom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0