sorrie, but i found a new love


Random grej jag precis upptäckte.

Background story; det är väldigt mycket bra musik i One Tree Hill. Halva min spotifylista består för tillfället av låtar därifrån. Hur som helst, för ett tag sen hittade jag en låt som jag älskade. Idag när hörde jag en till bra låt. Som råkade vara av samma grupp som den andra låten var av. Så jag bestämde mig för att undersöka, det här bandet kanske har mer än två bra låtar.

Hur som helst. När jag spotifyade gruppen upptäckte jag något. Dom är från Umeå. Ursprungligen åtminsonde. Eh, random. Och varför är detta så random då? Well, nummer 1; jag råkar bo nära Umeå. Nummer 2; de är med i OTH. Ett svenskt band. Ran to the dom.

Nåja. Efter lite genomlyssning av resten av deras låtar har jag bestämt mig för att gilla dom. Good.

Och justja, vad heter gruppen kanske ni vill veta..? Good. The Perishers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0