the kite runner


Flyga Drake är på tv ikväll. Jag har den redan på datorn. Men har inte hunnit se den ännu.

Är det bara jag som brukar se filmer jag har på dvd på tv när dom går? Jag vet inte varför, men flera gånger då en film jag redan har och sett flera gånger går på tv ser jag den. Det är som en annan grej att se den på tv. Du ser inte på dina egna villkor. Börjar filmen klockan nio så gör den det. Och blir du kissnödig kan du inte pausa utan du måste vänta tills reklamen kommer. It's cosy.

Ikväll kommer jag dock inte se Flyga Drake på tv. Kanske ser den ändå. Men detta är mest för att TV4 envisas med att ha nyheter och väder mitt i filmen. Måste nyheterna vara klockan tio? Är det så god damn viktigt att de visas exakt klockan tio? Någon gång kanske ni kan testa sätta dom innan filmen..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0