the last song


Jag såg The Last Song igår. Och jag ville tycka den var bra. Det ville jag faktiskt. Men seriöst, what's up med Miley Cyrus mun? Det var det enda jag kunde koncentrera mig på under hela filmen...

Nu kanske det inte syns så bra på bild. Men den var konstigt. I nödvändigtvis ful. Men konstig.

Något som faktiskt var ful var hennes hår. Inte att hon har fult hår, men frisyrerna i filmen var inte vackra.

Och allt hände så snabbt i filmen. Hon träffar en kille. Hon ogillar honom. Till slut går dom på 'date'. En dag senare är dom tillsammans. En dag senare älskar dom varandra. Ungefär.

Hennes pojkvän. Här har dom väl känt varandra i cirka åtta timmar. Mer eller mindre.

Samma sak med pappan. Hon kommer till honom. Dom bråkar. Hon slutar helt plötsligt vara arg på honom. Allt blir bra.

Och i mitten av filmen, så sjunger Miley eller Ronnie som hon heter i filmen med i en låt. Hennes pojkvän (som hon då känt i hela två dagar..) säger att hon har världens röst. Det lät inte ens bra!

Gah. Nä. Jag är besviken. Jag har ju sett Dear John, A Walk To Remember, The Notebook och Message In A Bottle som alla är av samma författare som The Last Song. Och dom tycker jag är bra. Och storyn i den här filmen är väl egentligen inte dålig. Men den är dåligt utförd med halvkassa skådespelare.

Så nej. Jag rekommenderar inte denna filmen. Se någon annan av filmerna jag räknade upp istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0