the time traveler's wife


Såg precis den här filmen. Den var bra. Väldigt bra faktiskt. Började se den en gång för länge sedan, men orkade inte se mer än en halvtimme för kvalitén var så dålig. Men den här gången såg jag färdigt den.

Jag gillade filmen. Även om själva 'lovestoryn' liknar alla andra, var det trevligt med en liten twist (the time traveling det vill säga).

Känner på mig att det här kommer bli en sådan film jag kommer se om. Och om. Och om.

Jag känner att jag sett många filmer på senaste veckorna (däribland Slumdog Millionaire, A Walk To Remember, Dear John, The Notebook, Remember Me och jag tror det var alla..) och jag märker att alla faller lite under samma kategori. Men jag gillar den här typen av film har jag insett. De romantiska, sorgliga och fina filmerna.

Och om ni har tråkigt någon dag. Plöj er igenom dessa filmer. För dom är värda att se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0