this just made my day


Posten kom precis. Bland alla brev och reklam låg ett vykort och avi från Posten.

Vykortet är från Linnea. Oklart varför hon valde ett vykort med räkor på. Har inte läst det ännu. Det kommer vara awesome. Texten är minimal = hon har skrivit massor. Love it!

Avi från Posten kan bara betyda en sak; ONE TRE HILL! I pray to freaking God att det är oth-boxarna som har kommit. Så jag tror det blir en tripp ner till Konsum inom en snar framtid. Typ när jag skrivit färdig detta..

Och by the way. Jag känner redan nu att denna dag kommer bli en dålig bloggdag.. Vet inte varför, men just nu känner jag mig ganska oinspirerad. Men jag ska göra mitt bästa. Nu; vykortsläsning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0