two things

Thing one. Mammas vän Hanna från hufvudstaden är och uppe i "Norrland" så hon plus familj kom och hälsade på oss. Dom fick sitt tredje barn för sju (?) veckor sen. Och han var adorable! I love babies. Han var superliten och supergullig och jag måste hinna hälsa på dom i Stockholm innan växer upp allt för mycket. Nog för att små barn också är söta, men bebisar är det där lilla extra!

Thing two.
JAG HAR BESTÄLLT OTH-BOXAR! YEY! Jag beställde säsong 2 och 3. För jag tänkte såhär; Jag har precis sett säsong 1, alltså är det lika bra att beställa 2 och 3. Så får jag fler avsnitt att se. Så kan jag beställa säsong 1 senare. Yey. Jag är så jäkla happy just nu.

Thing three. Kul grej som benämningen 'thing one', 'thing two' osv fick mig att tänka på. I ett avsnitt av OTH så är det tre killar som kallar sig 'Thing', 'Thing One' och ja.. Kan ni gissa vad den tredje kallar sig?

Haha. Jag antar att ni gissar 'Thing two'.

Men det är fel! 'Thing three', och jag citerar '..cause I'm the third..'.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0