whatever it's called, i know you have one

Jag tycker det är kul hur 99% av alla bloggare har en sådan här (och nej, jag hittade inte alla precis på de där siffrorna..):







Jag vet inte rikigt vad det kallas. Men de flesta bloggare har en sådan (enligt mig..). Ett litet statement eller tagline eller vad vi nu ska kalla det. Och nu säger jag inte att det är något fel på det. Jag säger bara att alla har det. Och när man inser hur komiskt många som har i stort sett samma typ av mening blir det roligt. Ville bara dela med mig av den betraktelsen. Do you agree?

Andra exempel på denna typ av mening;
'I blog, therefore I am'
'I'm not afraid, I was born to do this'
'The one and only'
'Once you go black, you never go back'
And so it countinues...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0