i'm like a bird

Jag har inte bloggat på nästan en veckan. Och jag har varit mycket väl medveten om detta. Men jag har kört på strutstekniken och bara ignorerat det. Och jag har ingen ursäkt heller. Jag har ju faktiskt haft saker att blogga om. Så därför har jag nu komponerat ihop lite inlägg. Och för att det inte ska komma femtioelva inlägg idag och noll hela nästa vecka planerar jag att potionera ut dom så ni får något nytt att läsa varje dag. Sounds good?


Jag börjar ju jobba imorgon. Så om jag har en massa inlägg i utkastet borde jag ju finna tiden att publicera dom. I hope.. Så uppdateringen kommer bli bättre än senaste veckan. Inte för att det är så svårt att toppa..

Och hey, wish me luck for tomorrow!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0