vad har hänt sen sist?; part 2 of 6

Numero dos

Nu har jag jobbat två dagar. Trots det har jag bara två veckor kvar. Förra veckan var min första jobbvecka. Jag jobbade en dag. I två och en halv timme. Trots att jag egentligen skulle jobba sex timmar den dagen, och sex timmar på torsdagen. Så det var 10 timmar, det vill säga ca 500 kronor rakt ner i fick. Chill.

Och bara för att ni ska förstå hur chill det här jobbet är jämfört med förra årets har jag komponerat ihop två bilder.

Do I need to say any more..?

Jag hoppas bilden förklara det mesta..

När jag gjorde dessa bilder hade jag bara jobbat en dag, i två och och en halv timme. Men igår  jobbade jag fler timmar. Och jobbet var chill. Lite stressigt, men på ett trevligt sätt.

Så för att sammanfatta årets jobb; C TO THE HILL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0