vad har hänt sen sist?; part 6 of 6

Numero seis

Kul grej bara. I låten 'This Love' av Maroon 5 sjunger dom '...so hard to keep her satisfied. Keep her coming every night...' (typ något sånt i alla fall). Och nu undrar jag vad dom egentligen menar.. Ska hon komma eller ska hon komma..?

Fick mig också att tänka på Desperate Housewives-avsnittet då Gaby ropar på sin 16-åriga niece (lättast att använda det engleska uttrycket, då det inte riktigt finns någon svensk översättning).

Ana som tjejen heter är inne i en killes rum och Gaby är orolig för vad hon gör där inne. När hon ropar att hon ska komma ner svarar Ana 'I'm coming' och Gaby ser förfärad ut. Killens mamma Angie säger då 'I'm sure she just meant she's on her way'.

Och detta var sista delen i 'Vad har hänt sen sist?'. Nu när jag inte längre har ett färdigskrivet inlägg varje dag kan det hända att jag blir sämre på att uppdatera. But I'm gonna try no to. Okej? Bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0