whazzup


Bild från chillet igår. Var för lat att föra över den igårnatt... Bilden känns väldigt Blondinbellig om jag får säga det själv. But then again, det finns ju en anledning till att bloggen heter Blondinmy.

Så. Denna dag. Jag lämnade tillbaka filmen jag och Stina hyrde. Jag köpte B&J för 33 kronor. Chill.

Jag solade. Fick weirdass linjer. Men jag blev brun(are).

När jag skulle föra över ovanstående bild hittade jag denna bild. Skulle blogga om detta för länge sen men glömde väl bort det.

Jag är för lat för att vrida bilden. Men om ni lutar ert huvud åt vänster. Och läser det finstilta.

Gjort? Bra.

Då kanske ni också noterat att det står 'gjord på äkta grädde'. Och nu undrar jag, vad ska grädde vara gjort på om inte grädde..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0