ye ye ye

Ye 1. Stina kallade mig Mysan. Jag har alltid velat ha ett smeknamn. Men när man har ett namn på två bokstäver känns det lite överflödigt...

Ye 2. Jag jobbar tre dagar till. Sen är det slut slut slut. Visserligen är jobbet inte jobbigt. Men måstet som alltid hänger över en, 'jag måste kliva upp sju', 'jag måste vara på jobbet åtta', 'jag måste sova tidigt', är jobbigt.

Ye 3. Telias nya spotify-reklam. It's hilarious.
- Välkommen. Hur många biljetter vill du boka?
- En.
- När och vart vill du åka?
- Imorgon, Borås.
- En biljett, imorgon. Till Bahamas. Stämmer detta?
- Bahamas? Nej.
- Inte? Då kanske du också är en sån som inte vill ha mer bredband för pengarna?
- Va? Jo.


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Moys då?

2010-07-13 @ 22:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0