don't read this if you don't wanna get bored

Man märker på mängden blogginlägg hur tråkigt jag har haft senaste dagarna. Alla har jobbat och jag har vandrat från datorn, till balkongen, till vardagsrummet, tillbaka till datorn, till balkongen och ännu en gång till vardagsrummet i brist på vettigare att göra. Då har jag även kommit ihåg bloggen.

Idag var både Stina och Linnea lediga, så vi tog tillfället i akt och umgicks. Mycket trevligt. Resulterade dock i att bloggen stått dom hela dagen. Och nu när jag väl uppdaterar har jag inget vettigt att skriva, vilket är konstigt eftersom när jag faktiskt gått utanför dörren borde ju något värt uppdatera om hänt. Men icket.

Tror dock att jag hade någon bloggidé. Men den skrev jag upp i mobilen, och mobilen är två meter bort, och jag orkar inte hämta den. Så.. Ja.. Detta får duga. Seeya tomorrow, men förhoppningsvis ett vettigare inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0