explain it to me like i'm a three-year-old

Idag har jag sett mer othavsnitt än jag kan räkna. Har även bakat en kaka. Det blev hela 48 bitar. Men hälften måste sparas. Då vi kör fikatisdag på tisdag, the extended version. Det vill säga; hela klassen! Men det blir nice, hoppas mitt fika blir godkänt.

Haha, drog precis en bra ordvits. Dock förstod inte Malster den. Men it was still funny. Wanna hear? Why do I even bother asking, of course you do..

Malin säger (20:22):
hehe, jag kanske kommer hem med ett renhjärta till dig

My säger (20:24):
åh, i heart heart!
he he ordvist

Malin säger (20:24):
säkert något roligt med det...

Malin säger (20:25):
men jag fattar det inte

My säger (20:25):
hahahha
du är söt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0